FAQ

  1. Aká je dodacia doba?
  2. Koľko stoji u Vás doprava?
  3. Posielate tovar poštou alebo kuriérom?
  4. Môžem si tovar skontrolovať predtým ako zaplatím kuriérovi?
  5. Je tovar nový alebo používaný?
  6. Je možné objednať si u Vás aj tovar, ktorý nemáte v ponuke na stránke?
  7. Čo obsahuje balenie mobilného telefónu?
  8. Obsahuje tovar aj SK/CZ menu?
  9. Kde máte predajňu?
  10. Je možné si tovar niekde osobne prevziať?
  11. Môžem si tovar vyzdvihnúť ešte dnes u Vás na predajni ak si teraz vytvorím objednávku, lebo píšete že tovar máte skladom?
  12. Je možné platiť pri osobnom odbere platobnou kartou ?
  13. Ako môžem platiť za objednávku?
  14. Tovar chcem objednať na firmu, cena tovaru je s DPH?
  15. Ked chcem tovar na firmu je tam záruka len 1 rok (90 dní), prečo?
  16. Aká je záruka na tovar?
  17. Možem si záruku uplatniť v autorizovanom servise?
  18. Ako dlho bude trvať reklamácia?
  19. Chcem reklamovať tovar, čo mám robiť?
  20. Je potrebné na reklamáciu zasielať aj príslušenstvo k zariadeniu?
  21. Keď tovar pošlem na reklamáciu, čo sa stane s dátami, ktoré mám v telefóne uložené?
  22. Keď chcem reklamovať iba príslušenstvo, tak je potrebné zaslať aj mobilný telefón?
  23. Ak mi tovar nevyhovuje, môžem ho vrátiť?
  24. Je nejaký rozdiel medzi EÚ a SK distribúciou?
  25. Čo znamená, že je tovar brandovaný?
  26. Je tovar určený pre SK trh, je odblokovaný na všetky siete?
  27. Dá sa objednať tovar na splátky?
  28. Objednal som si u Vás 2 produkty, môžem vrátiť jeden z nich?
  29. Rozhodol som sa pre iný model, je možné moju objednávku stornovať alebo zmeniť ?

Výrobcovia